Pembekal Tudung Sekolah

Nak jadi pembekal tudung sekolah yang patuh syariah tak?

Rahsia Bagaimana Anda Boleh Menjadi
Pembekal Tudung Sekolah Jenama Sendiri Terbongkar!


KINI, sesiapa pun boleh menjadi pembekal tudung sekolah!!


Mahukah anda kami tunjukkan cara sebenar untuk menjadi pembekal produk tudung sekolah jenama anda sendiri?

Di sini, kami bantu anda mencipta jenama tudung sekolah anda sendiri.. Anda tentukan nama tudung sekolah anda sendiri.. Serta, anda sendiri yang menentukan berapa banyak keuntungan yang anda mahu dengan meletakkan harga tudung sekolah anda sendiri!


Cipta jenama tudung sekolah anda sendiri bersama TudungBudakSekolah.com


Assalamualaikum dan Salam perkenalan..


TudungBudakSekolah.com adalah sebuah syarikat yang membuat jenama tudung sekolah anda sendiri. Kami sudah menapak di dalam pasaran Malaysia selama setahun.


Kini, kami berhasrat ingin membantu lebih ramai lagi orang menjadi usahawan melalui penjualan tudung sekolah berjenama sendiri. Selama 1 tahun ini, kami telah banyak membuat kesilapan demi kesilapan dengan tujuan untuk belajar dan mencari formula yang berkesan untuk menjual tudung sekolah jenama sendiri.


Akhirnya.. kami telah menemui formula yang sesuai untuk pemilik produk tudung sekolah menjana pendapatan 4 angka dalam masa setahun.

Kenapa kami bersungguh-sungguh mahu anda menjadi pembekal tudung sekolah bersama dengan kami?

Potensi jualan tudung sekolah di seluruh kedai pakaian kanak-kanak Malaysia 


Siapa kata jual tudung sekolah ini tidak menguntungkan. Jika betul strategi yang anda gunakan (berdasarkan pengalaman dan formula yang kami berikan), anda boleh mendapat 4 angka dalam masa 1 bulan sahaja!


Itu pun sekiranya anda mengikut apa yang kami ajarkan kepada anda. Jadi, sebelum kami bercerita lebih lanjut tentang kelebihan membuat tudung sekolah bersama dengan kami (syarikat tudungbudaksekolah.com), anda lihat dahulu potensi income yang boleh anda capai melalui jualan tudung sekolah ini:


5 Sebab – Kenapa anda perlu membuat tudung sekolah
bersama syarikat
tudungbudaksekolah.com?


1. Modal yang rendah untuk menjadi pembekal tudung sekolah jenama anda sendiri



Untuk borong, hanya bermodalkan RM120 untuk 20 helai tudung sekolah (minimum quantiti) untuk 1 saiz, anda boleh menjana RM320 keuntungan dengan hanya menjual kepada 4 orang pelanggan sahaja. Ini adalah kerana kebanyakan pelajar sekolah rendah menggunakan 5 helai tudung setiap minggu.

Bayangkan jika 500 helai dijual dengan keuntungan sebanyak RM 10, nilai keuntungan telah mencecah RM 5000. Jika diukur nisbah 5 helai setiap pelajar, keuntungan RM 5000 boleh diperolehi dari hanya dari 100 orang pelajar.



Bayangkan berapa ramai "potential buyer" untuk produk terlajak laris musim cuti sekolah ini.

Anda boleh jual dekat ahli keluarga, jiran tetangga, kawan-kawan anak-anak, jual kat FB, jual kat IG, jual kat BLOG, jual kat Mudah..Blast kat grup whatsapp, Telegram...Rugi tak rebut peluang emass ni


2. Terdapat lebih 10 jenis warna tudung sekolah yang boleh kami hasilkan.


Anda boleh memilih salah satu daripada 10 jenis warna tudung sekolah yang kilang kami boleh hasilkan untuk anda. Antara jenis-jenis putih, berwarna hitam, hijau tua, hijau muda, pink, ungu, tudung pengakap dan juga tudung untuk pengawas. Semuanya ada bukan? Semua ni kami boleh buat!

3. Pelbagai jenis saiz untuk tudung sekolah jenama anda sendiri

Anda tidak perlu risau tentang saiz tudung sekolah, macam mana ukuran tudung sekolah untuk produk tudung sekolah anda.. Anda boleh memilih mana-mana saiz bermula dari saiz SS, S dan M yang telah melalui standard ukuran tudung sekolah terkini. Kerana, kami sendiri yang akan membantu anda membuat tudung sekolah jenama anda.

Bermula dari nak cari standard saiz tudung sekolah kat mana sehingga siapkan pembuatan tudung sekolah jenama anda. Anda hanya perlu pilih saiz dan warna sahaja untuk tudung sekolah jenama anda sendiri itu. Yang lain, biar kami yang settle-kan.



4. Berpotensi menjadi pembekal tudung sekolah jenama anda sendiri ke seluruh kedai pakaian kanak-kanak di Malaysia


Suka tak kalau kami katakan, anda pun boleh memasarkan dan membekalkan tudung sekolah jenama anda sendiri ke pasaran Malaysia sepertimana kami lakukan sekarang ni? Mesti seronok bukan apabila ‘anak-anak comel’ di luar sana membeli dan mencuba tudung sekolah jenama anda sendiri.



5. Tudung Sekolah jenis Lycra adalah pilihan utama ibubapa

Tudung Lycra adalah merupakan pilihan utama bagi pelajar yang masih diuruskan oleh ibu mereka. Ibu yang sibuk biasanaya akan memilih tudung yang senang diurus dan cantik dipakai oleh anak-anak. Memandangkan tudung lycra soft awning boleh dibasuh menggunakan mesin, tidak perlu digosok dan cantik terletak bila dipakai oleh anak-anak.



Tunggu apa lagi?

Jika anda betul-betul berminat mahu menjadi pembekal tudung sekolah sendiri, kami sendiri yang akan membantu menyiapkan produk tudung sekolah anda sampai siap..


Apa lagi yang anda mahu fikirkan? Hubungi kami dengan menekan butang tempahan di bawah ini. Kami akan bantu anda untuk mencapai impian menjadi seorang pemilik produk.. serta berjaya menjadi jutawan dalam usia yang muda.

018-2741558

atau Emel 'borongtudungsekolah@gmail.com'

Kami sentiasa dahaga orang yang berminat mahu bersama-sama dengan kami untuk menjadi pemborong tudung sekolah bersama kami.
Jika anda adalah orangnya, jangan tunggu lama-lama.. klik butang tempahan di bawah ini.




Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini